ראה"מ ושר הבט"פ בירכו על תפיסת המחבל: "מאמץ מודיעיני"

איתי גדסי No Comments on ראה"מ ושר הבט"פ בירכו על תפיסת המחבל: "מאמץ מודיעיני"

ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד והשר לביטחון הפנים עמר בר לב שיבחו את כוחות הביטחון על לכידת המחבל שביצע את פיגוע המטענים בירושלים בחודש שעבר: "כוחות הביטחון שלה ימשיכו להיאבק בטרור במלוא הנחישות והעוצמה, ויבואו חשבון עם המחבלים ושולחיהם, בכל מקום ובכל זמן"

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב צילום: אריה לייב אברמס/פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני שעה קלה הותר לפרסום כי המחבל שביצע את פיגועי המטען בירושלים נלכד. ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד, והשר לביטחון הפנים עמר בר לב שיבחו את השב"כ, משטרת ישראל וכלל כוחות הביטחון על פענוח החקירה ולכידת המחבל שביצע את פיגוע המטענים בירושלים בחודש שעבר.

ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד: "לאחר מאמץ מודיעני וחקירה נרחבת כוחות הביטחון שמו ידם על המחבל הנפשע שביצע את פיגועי המטענים בירושלים. עקבתי מקרוב אחרי החקירה המורכבת ועודכנתי בפרטיה. אני מברך את השב"כ, המשטרה, צה"ל וכלל כוחות הביטחון על החקירה שהביאה ללכידת המחבל".

"כפי שהבטחנו – הגענו אליו. ישראל תשים את ידה על כל מחבל שיפגע באזרחיה ותמצא איתו את מלוא חומרת הדין. המאבק בטרור ממשיך כל העת. בזמן חקירת הפיגוע נעצר חשוד נוסף, שאינו מעורב בפיגוע הזה אך תכנן לבצע פיגוע אחר בבירה, וכך הצלנו חיים של אזרחי ישראל" הוסיף לפיד.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב אמר: "שבחים ליחידה המרכזית של מחוז ירושלים, שירות הביטחון הכללי, וכוחות משטרת ישראל וצה"ל, על פיענוח פיגוע התופת בירושלים ומעצרו של חשוד בתיכנון ובביצוע הפיגוע, בו נרצחו טדסה טשומה ז"ל ואריה שצ'ופק ז"ל ונפצעו למעלה מ-20 בני אדם".

"מרגע התרחשות הפיגוע הפכו חוקרי המשטרה ושירות הביטחון הכללי כל אבן כדי להניח את היד מי שביצע אותו, ולא היה ספק שזה עניין של זמן עד שכך יהיה. הפיענוח והמעצר המהירים הם תוצאה של עבודה נחושה, מאומצת ומשותפת, ומעידה על המקצועיות של העוסקים במלאכה, הן בפן המודיעיני והן בפן המבצעי. מדינת ישראל וכוחות הביטחון שלה ימשיכו להיאבק בטרור במלוא הנחישות והעוצמה, ויבואו חשבון עם המחבלים ושולחיהם, בכל מקום ובכל זמן" כך בר לב.



0 תגובות